Docházkový systém
Moderní evidence docházky s Lenou - jednoduše, přehledně, Online. Snadné sledování příchodů, odchodů a absencí
Docházkový systém - Lena - jeho klíčové vlastnosti:
Více způsobů evidence docházky: Virtuální karty pomocí mobilní aplikace, čipové karty, webové rozhraní virtuálním terminálem
Reálný časový přehled docházky: Snadný přístup ke statistikám a reportům kdykoliv a odkudkoliv
Integrace s mzdovým a HR softwarem: Bezproblémový přenos dat pro rychlé zpracování mezd
Podpora práce na dálku: Evidence home office a mobilní práce pomocí aplikace
Správa absencí a dovolených: Jednoduché schvalování a sledování všech typů absencí
Škálovatelnost: různé pohledy a oprávnění pro managery a zaměstnance
Proč náš docházkový systém?
Proč docházku potřebujete? Mějte docházku svých zaměstnanců pod kontrolou. Reálný čas příchodů, odchodů, pauz i dovolené. Automatické výstupy pro mzdové systémy - bez ručního zadávání.
Co získáte s naší docházkou? Efektivitu, transparentnost a spolehlivost. Webový přístup odkudkoli. Rychlé nasazení a žádné starosti s instalací.
Co nabízíme? Moderní řešení pro sledování docházky a evidenci pracovní doby pomocí virtuálních karet, čipových karet i mobilní aplikace. Náš systém podporuje správu absencí a dovolených, umožňuje integraci s mzdovým softwarem a nabízí přehled docházky v reálném čase.
Pro koho je náš docházkový systém vhodný? Náš docházkový systém využívají malé i velké firmy napříč různými odvětvími - od výroby přes služby až po kancelářské provozy. Díky flexibilnímu nastavení jej snadno přizpůsobíme Vašim specifickým potřebám.
Jak dále využít docházková data?
Jestliže máme pořízená data, je třeba je vytěžit na maximum. Proto naše práce výpočtem odpracované doby zdaleka nekončí. Kde je dále vytěžujeme:
Pohotovosti: Evidence pohotovosti a její automatický nápočet odměny za pohotovostní příplatek
Strava a její benefity: výpočet nároku na příspěvek stravy a její hodnotu dle druhu straveky, stravenkového paušálu či objednaního jídla. a reportům kdykoliv a odkudkoliv
Prémie a odměny: Výpočty odměn na základě odpracované doby popř. s kombinací jiného parametru.
Projekty a jejich mzdové zatížení: tzv. rozpisy na zakázky/projekty jak výkonnostních, tak i režijních časů zaměstnanců.
Evidence zaměstnance
Evidence zaměstnanců sloužící pro potřeby práce s docházkovým systémem:
- Pouze nezbytně důležitá data za účelem zpracování evidence docházky a případných rozšiřujících agend
- Evidence elektronických karet a čipů včetně případného oprávnění
- Možnost import ze mzdového systému
Plánování pracovní doby
Kalendář pod kontrolou - směny, plánované fondy i týmy
- Skupinové kalendáře či osobní kalendáře
- V rámci plánování osobních kalendářů plánování individuálně či celých teamů
- Řešení problematiky pravidelné pracovní doby, nepravidelné pracovní doby i nerovnoměrně rozvržené pracovní doby
- Sledování přeplánování či podplánování fondu a jeho vyrovnávacího období
- Možnost přiřazovat různé směn pevně daných k určitému typu kalendáře
- Tisk plánovacího kalendáře
Evidence docházky
Kompletní kontrola nad docházkou - automaticky, přehledně, správně.
- Korekce nasnímaných dat z docházkových terminálů či jinak pořízených
- Barevné rozlišení ručních zásahů
- Řešení odpracovaných hodin nad fond
- Automatické vyhodnocení směn (prohazování směn R/O/N či jiných mezisměn)
- Automatické vyhodnocení příplatků dle legislativy a mzdových směrnic společnosti
Pohotovost
Automatizované vyhodnocení pohotovosti
- Rozšiřující řešení docházkového systému s několika způsoby zpracování
- Evidence vlastních hodin pohotovosti či automatický výpočet dle pravidel
- Sumace hodin pro zpracování mezd
- Tisk evidence pohotovosti dle legislativy
Strava
Správa stravování - od objednávky po výpočet příspěvku
- Výpočet příspěvků na stravu globálním nastavením či individuálním u osoby
- Výpočet stravenkového paušálu, stravenek či objednaných jídel
- Nastavení min. odpracovaných hodin ve dni pro nárok příspěvku
- Import objednávek či objednání stravy v rámci řešení Lena Objednání stravy
- Objednání na webu, mobilním telefonu či kiosku v jídelně
- Objednávky a výdej snídaně/obědy/večeře/prodej kantýny
- Burza kuchaře a strávníků
- Import jídelníčků pro více jídelen
Evidence projektů či zakázek
Komplexní sledování a rozpis pracovní doby na projektech
- Několik principů rozepisování mzdových nákladů
- Možnost rozúčtování na účetní dimenze
- Sledování rozepisování projektů na uznanou pracovní dobu v docházce či nikoliv
- Rozepisování i kont režijní zakázky v rámci jednoho rozpisu
Schvalování docházkových dat
Efektivní správa a kontrola docházkových dat
- až dvoukolové schvalování
- sledování stavů v úrovni error/warning/bez kontroly přestávky v týdnu a mezi směnami
- sledování stavů náhradního volna
- sledování expirace náhradního volna
- sledování hodnot hodin DPP
Často kladené dotazy
A: Instalaci terminálu zvládnete sami podle jednoduchého návodu nebo nabízíme odbornou asistenci. Systém lze provozovat jak na vlastním hardwaru, tak v cloudu.
A: Ano, díky naší mobilní aplikaci máte přehled o docházce a absencích kdekoliv a kdykoliv.
A: Používáme nejmodernější šifrovací technologie a systém plně odpovídá požadavkům GDPR.
A: Ano, nativní modul. Bližší informace zde.