Docházkový systém

Docházkový systém

Moderní evidence docházky s Lenou - jednoduše, přehledně, Online. Snadné sledování příchodů, odchodů a absencí

Docházkový systém - evidence průchodu

Docházkový systém - Lena - jeho klíčové vlastnosti:

  • Více způsobů evidence docházky: Virtuální karty pomocí mobilní aplikace, čipové karty, webové rozhraní virtuálním terminálem

  • Reálný časový přehled docházky: Snadný přístup ke statistikám a reportům kdykoliv a odkudkoliv

  • Integrace s mzdovým a HR softwarem: Bezproblémový přenos dat pro rychlé zpracování mezd

  • Podpora práce na dálku: Evidence home office a mobilní práce pomocí aplikace

  • Správa absencí a dovolených: Jednoduché schvalování a sledování všech typů absencí

  • Škálovatelnost: různé pohledy a oprávnění pro managery a zaměstnance

Docházkový systém - mobilita a přehled

Proč náš docházkový systém?

  • Proč docházku potřebujete? Mějte docházku svých zaměstnanců pod kontrolou. Reálný čas příchodů, odchodů, pauz i dovolené. Automatické výstupy pro mzdové systémy - bez ručního zadávání.

  • Co získáte s naší docházkou? Efektivitu, transparentnost a spolehlivost. Webový přístup odkudkoli. Rychlé nasazení a žádné starosti s instalací.

  • Co nabízíme? Moderní řešení pro sledování docházky a evidenci pracovní doby pomocí virtuálních karet, čipových karet i mobilní aplikace. Náš systém podporuje správu absencí a dovolených, umožňuje integraci s mzdovým softwarem a nabízí přehled docházky v reálném čase.

  • Pro koho je náš docházkový systém vhodný? Náš docházkový systém využívají malé i velké firmy napříč různými odvětvími - od výroby přes služby až po kancelářské provozy. Díky flexibilnímu nastavení jej snadno přizpůsobíme Vašim specifickým potřebám.

Docházka od pohotovosti k benefitům

Jak dále využít docházková data?

Jestliže máme pořízená data, je třeba je vytěžit na maximum. Proto naše práce výpočtem odpracované doby zdaleka nekončí. Kde je dále vytěžujeme:

  • Pohotovosti: Evidence pohotovosti a její automatický nápočet odměny za pohotovostní příplatek

  • Strava a její benefity: výpočet nároku na příspěvek stravy a její hodnotu dle druhu straveky, stravenkového paušálu či objednaního jídla. a reportům kdykoliv a odkudkoliv

  • Prémie a odměny: Výpočty odměn na základě odpracované doby popř. s kombinací jiného parametru.

  • Projekty a jejich mzdové zatížení: tzv. rozpisy na zakázky/projekty jak výkonnostních, tak i režijních časů zaměstnanců.

Evidence zaměstnance

Evidence zaměstnance

Evidence zaměstnanců sloužící pro potřeby práce s docházkovým systémem:

  • Pouze nezbytně důležitá data za účelem zpracování evidence docházky a případných rozšiřujících agend
  • Evidence elektronických karet a čipů včetně případného oprávnění
  • Možnost import ze mzdového systému
zaměstnanec evidence import z mezd elektronická karta
Plánování fondu a teamu

Plánování pracovní doby

Kalendář pod kontrolou - směny, plánované fondy i týmy

  • Skupinové kalendáře či osobní kalendáře
  • V rámci plánování osobních kalendářů plánování individuálně či celých teamů
  • Řešení problematiky pravidelné pracovní doby, nepravidelné pracovní doby i nerovnoměrně rozvržené pracovní doby
  • Sledování přeplánování či podplánování fondu a jeho vyrovnávacího období
  • Možnost přiřazovat různé směn pevně daných k určitému typu kalendáře
  • Tisk plánovacího kalendáře
kalendáře plánování team pracovní doba plánování směn
Evidence docházky

Evidence docházky

Kompletní kontrola nad docházkou - automaticky, přehledně, správně.

  • Korekce nasnímaných dat z docházkových terminálů či jinak pořízených
  • Barevné rozlišení ručních zásahů
  • Řešení odpracovaných hodin nad fond
  • Automatické vyhodnocení směn (prohazování směn R/O/N či jiných mezisměn)
  • Automatické vyhodnocení příplatků dle legislativy a mzdových směrnic společnosti
odpracovaná doba směna příplatek korekce dat
Docházkový systém-pohotovosti

Pohotovost

Automatizované vyhodnocení pohotovosti

  • Rozšiřující řešení docházkového systému s několika způsoby zpracování
  • Evidence vlastních hodin pohotovosti či automatický výpočet dle pravidel
  • Sumace hodin pro zpracování mezd
  • Tisk evidence pohotovosti dle legislativy
pohotovost příplatek za pohotovost tisk pohotovosti
Objednání stravy

Strava

Správa stravování - od objednávky po výpočet příspěvku

  • Výpočet příspěvků na stravu globálním nastavením či individuálním u osoby
  • Výpočet stravenkového paušálu, stravenek či objednaných jídel
  • Nastavení min. odpracovaných hodin ve dni pro nárok příspěvku
  • Import objednávek či objednání stravy v rámci řešení Lena Objednání stravy
  • Objednání na webu, mobilním telefonu či kiosku v jídelně
  • Objednávky a výdej snídaně/obědy/večeře/prodej kantýny
  • Burza kuchaře a strávníků
  • Import jídelníčků pro více jídelen
stravenka stravenkový paušál objednání stravy výdej stravy
Docházkový systém-rozpis na projekty

Evidence projektů či zakázek

Komplexní sledování a rozpis pracovní doby na projektech

  • Několik principů rozepisování mzdových nákladů
  • Možnost rozúčtování na účetní dimenze
  • Sledování rozepisování projektů na uznanou pracovní dobu v docházce či nikoliv
  • Rozepisování i kont režijní zakázky v rámci jednoho rozpisu
mzdové náklady rozpis hodin režie zakázka
Kontrola docházkových dat

Schvalování docházkových dat

Efektivní správa a kontrola docházkových dat

  • až dvoukolové schvalování
  • sledování stavů v úrovni error/warning/bez kontroly přestávky v týdnu a mezi směnami
  • sledování stavů náhradního volna
  • sledování expirace náhradního volna
  • sledování hodnot hodin DPP
schvalování docházky kontrola hodin náhradní volno

Často kladené dotazy

Q: Jak probíhá instalace docházkového systému?

A: Instalaci terminálu zvládnete sami podle jednoduchého návodu nebo nabízíme odbornou asistenci. Systém lze provozovat jak na vlastním hardwaru, tak v cloudu.

Q: Mohu sledovat docházku i z mobilu?

A: Ano, díky naší mobilní aplikaci máte přehled o docházce a absencích kdekoliv a kdykoliv.

Q: Jak je zajištěna bezpečnost dat?

A: Používáme nejmodernější šifrovací technologie a systém plně odpovídá požadavkům GDPR.

Q: Máte verzi s Helios ?

A: Ano, nativní modul. Bližší informace zde.

Kontaktujte nás

POSYS, spol. s r. o.

Automatizujte správu lidí a prostor s Lenou.

Korespondenční adresa: Polizy 25, 503 27 Osice

Telefon: +420 603 501 435

E-mail: