Údržba, která šetří čas i náklady

Sledujte, plánujte, rozhodujte efektivně a ekonomicky! Softwarové řešení údržby přístupné kdykoliv, odkudkoliv.

Údržba a servis zařízení ve výrobě

Údržba a servis zařízení s Lenou

  • Co získáte s naší údržbou? Moderní řešení pro hlášení poruch, plánování údržby a řízení servisních zásahů. Přesně to, co vaše firma potřebuje pro bezproblémový provoz.

  • Co nabízíme? Intuitivní řešení pro sledování poruch, přehledu o naplánované údržbě a vyhodnocení ekonomiky zásahů oddělení údržby s možností připojení fotodokumnetace, notifikace, exporty a filtrace a rychlého vyhledávání.

  • Pro koho je náš systém údržby vhodný? Údržba a servis zařízení využívají malé i velké firmy napříč různými odvětvími - od zdravotnictví přes výrobu až po ostatní oblasti jako je například správa nemovitosti.

  • Organizace práce v Údržbě a servisu zařízení: Zaznamenávejte poruchy, revize, plánované kontroly. Přiřazujte úkoly pracovníkům a sledujte jejich plnění.

Software pro údržbáře

Výhody, které si zamilujete

  • Zrychlení a zpřehlednění procesů údržby

  • Méně výpadků, více kontroly

  • Přehled nad celou údržbou včetně historie, dokumentace, nákladů a odpovědností

  • Okamžitá návratnost díky úspoře času a snížení nákladů

Údržba a servis vám nabízí

LenaCare v oblasti údržby a servisu zařízení zahrnují efektivní hlášení poruch, precizní plánování údržby a důkladné sledování ekonomiky údržby. Díky těmto klíčovým procesům zajišťujeme dlouhodobou spolehlivost a optimální provozuschopnost vašich zařízení. Nyní se podívejme na jednotlivé oblasti, které tvoří základ našeho přístupu:


Jak to funguje v praxi


1. Nahlášení poruchy

Foto na mobilu či tabletu, scan zařízení přes QR kód - rychlé zadání z jakéhokoliv místa.

2. Vytvoření zakázky

Poptávka do skladu dílů, objednávka externistů, evidence nákladů, stavy průběhu zakázky.

3. Zásah technika

Provádí servis, vyplní údaje a přidá fotodokumentaci, popř. se vyhodnotí automaticky jeho časový fond.

Chcete vidět, jak může systém fungovat ve vaší firmě?

Rádi vám předvedeme živou ukázku.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak může vaše údržba fungovat chytře, bez papírů a bez stresu.


Hlášení poruch v údržbě

Hlášení poruch a požadavků

Snadné a rychlé zadání pořadavku na servis, údržbu nebo IT podporu

  • Jednoduchý formulář (pouze 4 základní údaje)
  • Online přístup odkudkoliv přes webový portál, přes mobilní zařízení apod.
  • Možnost zadání konkrétnímu oddělení (údržba, IT, servis…)
  • Po přijetí požadavku automatické vytvoření servisní zakázky
porucha HelpDesk požadavek
Automatické plánování údržby

Automatické plánování údržby

Systém generuje plánované činnosti na základě:

  • Periodických revizí, kalibrací, servisních zásahů i legislativních požadavků
  • Dat získaných přímo ze strojů (např. motohodiny)
  • Předem definovaných pravidel a šablon
  • Automaticky se generují či přesouvají na další období, generování včetně položek postupu
  • Možnost naplánování činností na celý rok dopředu a finanční plánování nákladů
plánování revize periodické kontroly
Karta zařízení

Karta zařízení

Komplexní přehled o každém zařízení

  • Napojení na evidenci majetku bez zásahu do práv v IS
  • Možnost více karet údržby pro jedno zařízení
  • Sledování technických údajů, parametrů, dokumentace i historie oprav
  • Evidence i nemajetkových zařízení
  • Rozšíření o sledování náhradních dílů a parametrů zařízení
  • Evidence libovolných dokumentů (manuály, výkresy apod.)
karta zařízení majetek náhradní díly
Ekonomika údržby

Zakázka údržby

Komplexní přehled o každém činnosti na zařízení a vyhodnocení této činnosti.

  • Vzniká z plánování, nahlášených poruch či samostatně jako investiční či celoroční zakázky
  • Možnost dělení dle typu či oboru, které servisní činnost provádí
  • Sledování stavu zakázky (číselník stavů dle potřeb)
  • Vedení plánovaných i skutečných nákladů
  • Možnost vést tzv. budgetové zakázky a sledování výše budgetu během roku či jiného období
zakázka ekonomika údržby servisní činnost
Odvádění práce údržbáře

Odvádění práce údržbáře

Intuitivní provádění evidence práce zaměstnanců na zakázkách.

  • Několik způsobů provádění odvádění práce
  • Odvádění typu počet hodin, či formou od-do
  • Uživatel má zakázku přidělenu či vybírá sám dle priority
odvádění práce evidence hodin priorita zakázek

Často kladené dotazy

Q: Jak funguje hlášení poruch v systému?

A: Zaměstnanci jednoduše zadávají požadavky pomocí intuitivního formuláře. Mohou připojit fotografii, která řekne mnohdy více, než vlastní popis.

Q: Umí systém plánovat revize a údržbu automaticky?

A: Ano. Na základě definovaných pravidel, period nebo dat ze zařízení (např. motohodiny) systém automaticky generuje plánované činnosti - například revize, kalibrace nebo zákonné kontroly.

Q: Co všechno obsahuje karta zařízení?

A: Digitální karta obsahuje technické údaje, historii oprav, dokumentaci (manuály, výkresy), parametry, revize i náhradní díly. Umožňuje tak úplný přehled o každém zařízení.

Q: Máte verzi s Helios?

A: Ano, nativní modul. Bližší informace zde.

Q: Mohu údržbu řídit i z mobilu nebo terénu?

A: Ano. Požadavky lze zadávat, potvrzovat a sledovat i z mobilního zařízení. To ocení hlavně teréní technici nebo správci budov.

Kontaktujte nás

POSYS, spol. s r. o.

Automatizujte správu lidí a prostor s Lenou.

Korespondenční adresa: Polizy 25, 503 27 Osice

Telefon: +420 603 501 435

E-mail: