Údržba, která šetří čas i náklady
Sledujte, plánujte, rozhodujte efektivně a ekonomicky! Softwarové řešení údržby přístupné kdykoliv, odkudkoliv.
Údržba a servis zařízení s Lenou
Co získáte s naší údržbou? Moderní řešení pro hlášení poruch, plánování údržby a řízení servisních zásahů. Přesně to, co vaše firma potřebuje pro bezproblémový provoz.
Co nabízíme? Intuitivní řešení pro sledování poruch, přehledu o naplánované údržbě a vyhodnocení ekonomiky zásahů oddělení údržby s možností připojení fotodokumnetace, notifikace, exporty a filtrace a rychlého vyhledávání.
Pro koho je náš systém údržby vhodný? Údržba a servis zařízení využívají malé i velké firmy napříč různými odvětvími - od zdravotnictví přes výrobu až po ostatní oblasti jako je například správa nemovitosti.
Organizace práce v Údržbě a servisu zařízení: Zaznamenávejte poruchy, revize, plánované kontroly. Přiřazujte úkoly pracovníkům a sledujte jejich plnění.
Výhody, které si zamilujete
Zrychlení a zpřehlednění procesů údržby
Méně výpadků, více kontroly
Přehled nad celou údržbou včetně historie, dokumentace, nákladů a odpovědností
Okamžitá návratnost díky úspoře času a snížení nákladů
Údržba a servis vám nabízí
LenaCare v oblasti údržby a servisu zařízení zahrnují efektivní hlášení poruch, precizní plánování údržby a důkladné sledování ekonomiky údržby. Díky těmto klíčovým procesům zajišťujeme dlouhodobou spolehlivost a optimální provozuschopnost vašich zařízení. Nyní se podívejme na jednotlivé oblasti, které tvoří základ našeho přístupu:
Jak to funguje v praxi
1. Nahlášení poruchy
Foto na mobilu či tabletu, scan zařízení přes QR kód - rychlé zadání z jakéhokoliv místa.
2. Vytvoření zakázky
Poptávka do skladu dílů, objednávka externistů, evidence nákladů, stavy průběhu zakázky.
3. Zásah technika
Provádí servis, vyplní údaje a přidá fotodokumentaci, popř. se vyhodnotí automaticky jeho časový fond.
Chcete vidět, jak může systém fungovat ve vaší firmě?
Rádi vám předvedeme živou ukázku.
Kontaktujte nás a zjistěte, jak může vaše údržba fungovat chytře, bez papírů a bez stresu.
Hlášení poruch a požadavků
Snadné a rychlé zadání pořadavku na servis, údržbu nebo IT podporu
- Jednoduchý formulář (pouze 4 základní údaje)
- Online přístup odkudkoliv přes webový portál, přes mobilní zařízení apod.
- Možnost zadání konkrétnímu oddělení (údržba, IT, servis…)
- Po přijetí požadavku automatické vytvoření servisní zakázky
Automatické plánování údržby
Systém generuje plánované činnosti na základě:
- Periodických revizí, kalibrací, servisních zásahů i legislativních požadavků
- Dat získaných přímo ze strojů (např. motohodiny)
- Předem definovaných pravidel a šablon
- Automaticky se generují či přesouvají na další období, generování včetně položek postupu
- Možnost naplánování činností na celý rok dopředu a finanční plánování nákladů
Karta zařízení
Komplexní přehled o každém zařízení
- Napojení na evidenci majetku bez zásahu do práv v IS
- Možnost více karet údržby pro jedno zařízení
- Sledování technických údajů, parametrů, dokumentace i historie oprav
- Evidence i nemajetkových zařízení
- Rozšíření o sledování náhradních dílů a parametrů zařízení
- Evidence libovolných dokumentů (manuály, výkresy apod.)
Zakázka údržby
Komplexní přehled o každém činnosti na zařízení a vyhodnocení této činnosti.
- Vzniká z plánování, nahlášených poruch či samostatně jako investiční či celoroční zakázky
- Možnost dělení dle typu či oboru, které servisní činnost provádí
- Sledování stavu zakázky (číselník stavů dle potřeb)
- Vedení plánovaných i skutečných nákladů
- Možnost vést tzv. budgetové zakázky a sledování výše budgetu během roku či jiného období
Odvádění práce údržbáře
Intuitivní provádění evidence práce zaměstnanců na zakázkách.
- Několik způsobů provádění odvádění práce
- Odvádění typu počet hodin, či formou od-do
- Uživatel má zakázku přidělenu či vybírá sám dle priority
Často kladené dotazy
A: Zaměstnanci jednoduše zadávají požadavky pomocí intuitivního formuláře. Mohou připojit fotografii, která řekne mnohdy více, než vlastní popis.
A: Ano. Na základě definovaných pravidel, period nebo dat ze zařízení (např. motohodiny) systém automaticky generuje plánované činnosti - například revize, kalibrace nebo zákonné kontroly.
A: Digitální karta obsahuje technické údaje, historii oprav, dokumentaci (manuály, výkresy), parametry, revize i náhradní díly. Umožňuje tak úplný přehled o každém zařízení.
A: Ano, nativní modul. Bližší informace zde.
A: Ano. Požadavky lze zadávat, potvrzovat a sledovat i z mobilního zařízení. To ocení hlavně teréní technici nebo správci budov.